
Завдання для учнів підчас карантину.
10 класи(16.03,17.03,18.03)
1. Опрацювати презентацію "Мутаційна та модифікаційна мінливість" та виконати завдання.
- https://drive.google.com/open?id=1rK9V-OidDEYwfcaVpE_q4aAsqY0zpKT4
- https://drive.google.com/open?id=1rUO7NimsV8nay7Ok8VsKqcmtLGLZI5U7
11 класи (19.03,20.03).
1. Повторити тему "Популяції.
Класифікація популяцій.
Структура та характеристики популяцій".2. Опрацювати тему "Механізми регуляції густоти (щільності) та чисельності популяцій. Функціональна роль популяцій в екосистемах."
3. Виконати тести ЗНО
- https://drive.google.com/open?id=1wlLS4MRpWFk4mMRcYISD924Y_ILcRjme
- https://drive.google.com/open?id=1M6eqywXCHYQovL9EEuFh21eQxGAQvGQC
10 класи ( 30.03)
1. Опрацювати презентацію "Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб".
11 клас (30.03).
1. Опрацювати матеріал на тему"Властивості та характеристика екосистем. Типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах".
9 класи (30.03,031.03)
1. Опрацювати матеріал на тему "Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування."
8 класи (31.03)
1. Опрацювати тему "Поняття про соматичну та вегетативну нервову систему".
7 класи (31.03, 01.04)
1.Опрацювати матеріал на тему "Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин".
11 класи (01.04)
1. Опрацювати тему "Екологічні сукцесії як процеси саморозвитку екосистем. Причини сукцесій та їх типи".
10 клас(01.04)
1. Опрацювати матеріал "Складання власного родоводу та успадкування певних ознак".
7 класи (02.04, 03.04)
1. Опрацювати матеріал "Опора і рух. Види скелета. Значення опорно-рухової системи".
10 Б клас (03.04)
1. Розв'язати задачі по родоводах.
Задачі на самостійне опрацювання.
1. Пробанд страждає нічною сліпотою. Його два брати також хворі. По
лінії батька пробанда осіб, що страждають нічною сліпотою, не було. Матір
пробанда хвора. Дві сестри і два брати матері пробанда здорові. Вони мають лише
здорових дітей. По материнській лінії далі відомо: бабуся хвора, діти здорові,
сестра бабусі хвора, а брат здоровий; прадід (батько бабусі) страждає нічною
сліпотою, сестра і брат прадіда були хворими; прапрадід хворий, його брат, що
має хвору дочку і двох хворих синів, також хворий. Жінка пробанда, її батьки й
родичі здорові. Визначити ймовірність народження хворих дітей в сім’ї пробанда.
2. Пробанд має білий локон у волоссях над лобом. Брат
пробанда без локона. По лінії батька пробанда аномалії не відмічені. Матір
пробанда з білим локоном. Вона має трьох сестер. Дві сестри з локоном, одна без
локона. У однієї з тіток пробанда з боку матері син з локоном і дочка без
локона, у іншої – син і дочка з локоном та дочка без локона. Третя тітка
пробанда з боку матері без локона має двох синів і одну дочку без локона. Дід
пробанда по лінії матері і двоє його братів мали білі локони, а ще двоє без
локонів. Прадід і прапрадід також мали білий локон над лобом. Визначити
ймовірність народження дітей з білим локоном над лобом у випадку, якщо пробанд
вступить у шлюб зі своєю двоюрідною сестрою, яка має цей локон.
3. Молоді нормально володіють правою рукою. В сім’ї жінки
було ще дві сестри, які нормально володіють правою рукою, і три брати – лівші. Матір жінки – правша, батько – лівша. У батька є
сестра і брат лівші та сестра і два брати правші. Дід по лінії батька
правша, бабуся – лівша. У матері жінки є два брати і сестра – всі правші. Матір
чоловіка – правша, батько – лівша. Баби і діди з боку матері і батька чоловіка
нормально володіли правою рукою. Визначити ймовірність народження в цій сім’ї
дітей, що володіють лівою рукою.
10 А клас (03.04).
1. Виконати проєкт. Створити буклет, постер, презентацію, скрайб (на вибір учня). На теми:
- "Генетичний моніторинг в людських спільнотах".
- "Скринінг - програми для новонароджених".
- "Генотерапія та її перспективи".
8 класи (04.04)
1. Опрацювати матеріал на тему "Профілактика захворювань нервової системи".
11 класи (06.04)
1. Опрацювати матеріал на тему "Сучасні уявлення про біосферу як глобальну екосистему. В.Вернадський про біосферу".
2. Виконати тести ЗНО.
9 клас (06.04. 07.04)
1. Опрацювати тему "Методи генетичних досліджень".
2. Подивитись відеоурок. https://www.youtube.com/watch?v=LlW0qv_HFRA
10 Б (06.04)
1. Опрацювати матеріал до теми "Вид. Популяція. Структура популяцій".
2. Подивитись відеоурок. https://www.youtube.com/watch?v=44O8stjs-YI&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=90
7 клас (07.04)
1.Опрацювати $40,41 та відео до уроку.https://www.unian.ua/multimedia/video/school/10183265-biologiya-pokrovy-tela-zhivotnyh-1-nedelya-vt-7-klass.html
9 клас (06.04. 07.04)
1. Опрацювати тему "Методи генетичних досліджень".
2. Подивитись відеоурок. https://www.youtube.com/watch?v=LlW0qv_HFRA
10 Б (06.04)
1. Опрацювати матеріал до теми "Вид. Популяція. Структура популяцій".
2. Подивитись відеоурок. https://www.youtube.com/watch?v=44O8stjs-YI&list=PLR8wzszIquejIUA6YYXCIsWaAug9VDvTG&index=90
7 клас (07.04)
1.Опрацювати $40,41 та відео до уроку.https://www.unian.ua/multimedia/video/school/10183265-biologiya-pokrovy-tela-zhivotnyh-1-nedelya-vt-7-klass.html
Немає коментарів:
Дописати коментар